IDWBL ... Assignment evaluation 
Europa Internal Home Partners WAD Trainers Materials Register Conference Wersja Polska

Formularz oceny zadania

Tytuł zadania*     ID zadania*
Oceniane przez (imię i nazwisko)*

Wstaw oceny w tabelce dla poszczególnych aspektów zadania na podstawie Twojego doświadczenia nauczycielskiego (skala ocen: 1 = bardzo nisko; 5 = bardzo wysoko).
  Klarowność opisu zadania
  Dobór stopnia trudności dla wskazanej grupy uczniów
  Trafność doboru zagadnień dla wskazanej grupy uczniów
  Dobór umiejętności posługiwania się TI dla wskazanej grupy uczniów
  Niezależność pracy wskazanej grupy uczniów
  Właściwy dobór umiejętności językowych dla wskazanej grupy uczniów
  Możliwości współpracy wskazanej grupy uczniów
  Czas trwania zadania
  Złożoność wyników zadania
  Jakość podanych źródeł internetowych
  Powiązanie z treściami przedmiotowymi
  Wartość dodana (związana z posługiwaniem się TI) w porównaniu z podejściem tradycyjnym
  Czas przygotowania nauczycieli do prowadzenia zdania
  Wymagane umiejętności nauczycieli w posługiwaniu się TI
  Czas poświęcony na pomaganie dla wskazanej grupy uczniów
  Złożoność oceniania wyników
  Realizacja przedstawionych celów
  Jakość materiałów dodatkowych, załączników
  Na ile zadanie jest interesujące dla uczniów
 
  Całkowita ocena zadania

Uwagi dodatkowe: na przykład krótki opis możliwych zmian (na podstawie Twojego doświadczenia nauczycielskiego).
Jakie rodzaje pracy (sposoby wykorzystania sieci i metody dydaktyczne) są, w Twojej opinii, wykorzystywane w tym zadaniu?
Mocne strony zadania.
Słabe strony zadania.

* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych w OEIiZK
(zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. Ust. Nr 113, poz. 883)

This product was created within "IDWBL" Socrates Minerva project using funds in accordance with agreement: 114060-CP-1-2004-1-NL-MINERVA-M