|
Klarowność opisu zadania |
|
Dobór stopnia trudności dla wskazanej grupy uczniów |
|
Trafność doboru zagadnień dla wskazanej grupy uczniów |
|
Dobór umiejętności posługiwania się TI dla wskazanej grupy uczniów |
|
Niezależność pracy wskazanej grupy uczniów |
|
Właściwy dobór umiejętności językowych dla wskazanej grupy uczniów |
|
Możliwości współpracy wskazanej grupy uczniów |
|
Czas trwania zadania |
|
Złożoność wyników zadania |
|
Jakość podanych źródeł internetowych |
|
Powiązanie z treściami przedmiotowymi |
|
Wartość dodana (związana z posługiwaniem się TI) w porównaniu z podejściem tradycyjnym |
|
Czas przygotowania nauczycieli do prowadzenia zdania |
|
Wymagane umiejętności nauczycieli w posługiwaniu się TI |
|
Czas poświęcony na pomaganie dla wskazanej grupy uczniów |
|
Złożoność oceniania wyników |
|
Realizacja przedstawionych celów |
|
Jakość materiałów dodatkowych, załączników |
|
Na ile zadanie jest interesujące dla uczniów |
|
|
Całkowita ocena zadania |